11 Ağustos 2014 Pazartesi

ASK.FM | SORANI BUL | ANONİM BUL - ANONİM BULUCU

Programın versiyonu güncellenmiştir: çalışmıyor diyen arkadaşlar tekrar denesinler.

Yanlış veya yalan değil. Bu program ile size ASK.FM'den gelen soruları kimin sorduğunu öğrenebilirsiniz.


Çok basit kullanımı vardır: ne Facebook adresinizi gireceksiniz ne de Ask.FM sadece Her hangi bir tarayıcı ile ASK.FM'ınız açıldığında bu programı açın ve Kimlerin size anonimden sorduğunu görün. (Hiç bir bilginizi vermeyeceksiniz hiç bir bilginizi de almak istemiyoruz sadece yardım ediyoruz.)

Programdan resim:

anonim bulma programı
ask.fm anonim bulma, programdan resim

İNDİRME:

İndirme adresine gitmek için tıklayınız.

Anlatım


İndirme adresine gittikten sonra, 5 saniye bekleyip sağ tarafta çıkan SKIP THIS AD butonuna tıklayın ve askfm adlı programı indirip bilgisayarınıza kurunuz. Sonra ask fm'inize girip program menüsünden; gelenleri kontrol ede basın (Sağ tarafta ki menüde o buton). Sonra gelen soruların hepsi karşınıza çıkar bazı kişilerde fotoğraf görünmeye bilir "Soranın profiline git" butonuna basarak facebook veya ask fm profilini açabilirsiniz size soru soran kişini. Program 2014 Ağustos ayında tekrar güncellenmiştir. Program şuan günceldir. Kullanılabiliyor..

NOT: Eğer program açılmazsa beğen tuşuna basın tekrar deneyin.

Ask.fm soru sordurma hilesi

Ask.fm soru sordurma, soru kasma hilesinde her hangi bir şey indirmenize gerek yoktur, sadece bu adrese: TIKLA 5 saniye bekleyip sağ tarafta çıkan SKIP THIS AD butonuna tıklayın. Karşınıza gelen bu ekranda ask.fm soru adresinizi yazın ve hediye yollamaya başla butonuna tıklayın ve yüzlerce hediye gelsin.
askfm soru kasma
ask fm soru sordurma hilesi

Sorunsuz bir soru sordurma programıdır iyi günlerde kullanın.

Ask.fm hediye hilesi

Ask.fm hediye hilesinde her hangi bir şey indirmenize gerek yoktur, sadece bu adrese: TIKLA 5 saniye bekleyip sağ tarafta çıkan SKIP THIS AD butonuna tıklayın. Karşınıza gelen bu ekranda ask.fm adresinizi yazın ve hediye yollamaya başla butonuna tıklayın ve yüzlerce hediye gelsin.
ask fm hediye hilesi
ask.fm hediye hilesi



Ask.fm hesap silme, dondurma

http://ask.fm/account/settings/deactivation
Bu adrese tıkladığınızda ask.fm hesabınızı silersiniz ne size soru gelir nede profilinize birileri ulaşabilir.

Ask fm komik cevaplar

+eski sevgilin gelip barışmak istese ne dersin ?
-defol git ceren.
+hayatın anlamı nedir? 
-ordan bakınca sözlük gibi mi duruyorum ?

+ bir yarış atınız olsaydı, adını ne koyardınız? 
- adını feriha koyardım kanka.

- ilk görüşte aşka inanırmısın? yoksa bir daha geleyim mi? 
+ şimdi git bi daha da gelme.

-mutluluğun formülü nedir?
+bulmuş gibi mi duruyorum dostum?